Гребінківська районна рада
Гребінківський район, Полтавська область

Особливості роботи центрів зайнятості в умовах карантину в запитаннях і відповідях

Переглядів: 1378

Особливості роботи центрів зайнятості в умовах карантину в запитаннях і відповідях

Які особливості реєстрації безробітних в службі зайнятості в період карантину?

На період карантину та встановлення обмежувальних заходів Державна служба зайнятості запровадила тимчасові особливості обслуговування клієнтів:

1.При вході до кожного центру зайнятості розміщене оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреса електронної пошти центру зайнятості, номери телефонів гарячої лінії та забезпечена організація місць для самостійної роботи громадян, які мають намір зареєструватися як безробітні, з мінімальним контактом для клієнтів та фахівців центру зайнятості.

2. У центрах зайнятості тимчасово обмежений особистий прийом громадян. Тому прийом документів, які фіксують намір клієнта щодо реєстрації як безробітного, можливий через засоби електронного зв’язку або скриньок для кореспонденції, розміщених біля входу в приміщення центру зайнятості.

Зразки заяв та перелік документів необхідних для реєстрації як безробітного можна отримати у чергового фахівця центру зайнятості або на сайті обласного центру зайнятості https://cutt.ly/MtLO3fF.

В заявах необхідно зазначити актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку (номер телефону, електронна адреса).

3. У період встановлення карантину реєстрація безробітного здійснюється з першого дня після подання особою, яка шукає роботу, заяви про надання статусу безробітного за визначеною формою та відповідних документів.

В день реєстрації документів фахівець центру зайнятості зв’язується з вами для підтвердження та уточнення необхідної інформації. Якщо для реєстрації будуть необхідні додаткові документи, передбачені для окремих категорій громадян, вас буде окремо повідомлено у телефонному режимі або засобами електронного зв’язку.

4. Опрацювання та реєстрація документів, що надійшли через електронну пошту чи скриньку для кореспонденції, відбувається відповідно до режиму роботи Полтавської обласної служби зайнятості:  Пн-Чт  з 8.00  до 17.15,  Пт  з 8.00  до 16.00.

Обласний центр зайнятості не проводить реєстрацію осіб! З цією метою в Полтавській області працюють базові центри зайнятості (районні, міські, міськрайонні філії, Кременчуцький міськрайонний центр зайнятості). Їх контакти і адреси можна знайти за посиланням https://cutt.ly/ntLD6Pi.

Звертаємо вашу увагу! Заявник несе відповідальність за достовірність та повноту поданих відомостей та документів.

Відповідно до вимог Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.

При цьому, центр зайнятості виконує свої повноваження щодо здійснення верифікації поданих вами документів та розслідування страхового випадку.

Нагальне прохання: подавайте документи, у тому числі електронною поштою,  у робочі години робочих днів!

Як в період карантину подати документи в службу зайнятості через скриньку для кореспонденції?

  1. Оберіть базовий центр зайнятості, зручний для вашого обслуговування  https://cutt.ly/ntLD6Pi.
  2. У центрі зайнятості біля скриньки для кореспонденції розміщені форми заяв про надання статусу безробітного та про призначення виплати допомоги по безробіттю. Форми заяв також можна знайти та завантажити з сайту  https://cutt.ly/MtLO3fF.
  3. Заповніть заяви особисто та підпишіть. В заявах обов’язково зазначте актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку (номер телефону, електронна адреса).
  4. Зберіть пакет документів, необхідних для реєстрації. Перелік документів тут: https://is.gd/TvFMXN.  Зробіть копії документів та завірте власним підписом.
  5. Заяви разом із копіями усіх документів складіть у конверт і покладіть у скриньку для кореспонденції обраного вами центру зайнятості.
  6. Далі – чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення та тримайте зв’язок із вашим кар’єрним радником.

Як в період карантину подати документи для реєстрації в службі зайнятості он-лайн?

  1. На сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua  оберіть рубрику «Електронне подання документів» https://is.gd/2efViC та ознайомтесь із загальною інформацією.
  2. Оберіть базовий центр зайнятості, у якому ви плануєте перебувати на обліку як безробітний https://cutt.ly/TtLJeDJ
  3. Завантажте із сайту дві заяви https://cutt.ly/MtLO3fF, роздрукуйте їх  та заповніть  власноруч. У разі відсутності можливості роздрукувати заяви, просто за зразком перепішіть їх власноруч. Поставте підпис. Зробіть скан- чи фото-копію підписаних заяв (безкоштовні інтернет-додатки для сканування документів шукайте у Google Play чи AppStore).
  4. Уважно ознайомтеся з переліком документів необхідних для реєстрації в службі зайнятості: https://is.gd/TvFMXN .   
  5. Складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб. Зробіть скан- або фото-копії своїх документів.
  6. Оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа обраного вами центру зайнятості У темі листа зазначте прізвище, ім’я, по батькові, наприклад «Електронне подання документів – Петренко Іван Петрович». Уразі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.
  7. Надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вами центру зайнятості. Електронні адреси центрів зайнятості можна знайти за посиланням: https://cutt.ly/TtLJeDJ
  8. Чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.

Увага!!! При формуванні е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!

За яких умов можливе отримання виплати допомоги по безробіттю?

В період дії карантину реєстрація та надання статусу безробітного особі, яка шукає роботу, здійснюється з першого дня після подання документів та заяви про надання статусу безробітного. Обмеження, пов’язані з наявністю підходящої роботи у період каратнину не застосовуються.

Відповідно допомога по безробіттю призначається з першого дня після надання статусу безробітного (а не з 8 дня, як це визначено законодавством при звичайних умовах).

На період карантину нарахування допомоги по безробіттю здійснюється без відвідування безробітним центру зайнятості у разі підтвердження ним телефоном або електронними засобами комунікації свого наміру перебувати на обліку у службі зайнятості, отримувати допомогу по безробіттю та інші послуги, пов’язані з працевлаштуванням.

Від чого залежить розмір допомоги по безробіттю?

Розмір допомоги по безробіттю залежить, зокрема, від страхового стажу особи, заробітної плати (доходу) і не може перевищувати чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом. Допомога по безробіттю виплачується залежно від тривалості безробіття у відсотках до визначеного розміру.

Максимальний розмір допомоги по безробіттю з 01.12.2019 становить 8 408 грн.
(4 прожиткових мінімуми для працездатних осіб). Розмір мінімальної виплати допомоги по безробіттю, що виплачується застрахованим особам в залежності від страхового стажу з 01.03.2020 становить 1800 гривень, а особам, виплати яким призначались без урахування страхового стажу650 гривень відповідно до законодавства.

Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів, а для осіб передпенсійного віку – 720 календарних днів. Інформацію щодо розміру Вашої допомоги по безробіттю отримайте у Вашого кар’єрного радника. Дана інформація є персональною.

Як надаються послуги з пошуку роботи під час карантину ?

Люди, які шукають роботу і не бажають обмежуватися лише реєстрацією у центрі зайнятості, можуть отримати консультації щодо актуальних вакансій, допомогу у складанні резюме підготовці до співбесіди тощо. Для цього достатньо тримати зв'язок зі своїм кар’єрним радником чи скористатися телефоном гарячої лінії відповідної філії Полтавського обласного центру зайнятості https://cutt.ly/TtLJeDJ .

Шукати роботу можна самостійно он-лайн на офіційному сайті Державної служби зайнятості dcz.gov.ua/userSearch/vacancy, де база вакансій оновлюється щодня. У пошуку зазначте регіон та професію. Якщо вас зацікавила пропозиція роботи, зателефонуйте в центр зайнятості та дізнайтесь про неї більше. Для цього потрібно назвати номер вакансії. А навчитися писати резюме та підготуватися до співбесіди з роботодавцем можна за допомогою вебінарів, що розміщені на «Освітньому порталі ДСЗ» skills.dcz.gov.ua.

Як надаються послуги з профорієнтації під час карантину?

Безкоштовну самостійну профорієнтацію та навчання з розвитку особистих навичок можна отримати у дистанційному форматі на вебсайтах державної служби зайнятості «Освітній портал ДСЗ» skills.dcz.gov.ua , «Профорієнтація та розвиток кар'єри» profi.dcz.gov.ua та на платформі «Моя професія - консультаційні мережа»  myprofession.com.ua. На цих платформах можна пройти он-лайн тестування та взяти участь у навчальних вебінарах.

По телефону «гарячої лінії» https://cutt.ly/TtLJeDJ або у кар'єрного радника можна записатися на он-лайн консультацію до профконсультанта центру зайнятості, отримати психологічну консультацію щодо кар'єри та працевлаштування.

Де можливо почитати останні новини служби зайнятості?

З офіційними повідомленнями для громадян та новинами можна ознайомитись на офіційному вебсайті сайті Державної служби зайнятості dcz.gov.ua , веб-сайті Полтавського обласного центру зайнятості pol.dcz.gov.ua та на сторінках полтавської обласної служби зайнятості у мережі Фейсбук facebook.com/PoltavaOCZ/ .

 

« повернутися до списку новин